Begagnat

Att ge bort begagnat är alltid lite jobbigt för vissa. De kanske känns billigt och lite snålt men jag måste verkligen hylla det! Vi fick nästan bara begagnat av mamma och pappa i år och i stället för 1 dyr klapp så fick vi massor nödvändiga saker som vi behövde! Mamma och pappa är verklien tradera människor och är duktiga på att hitta fynd!
 
Leksaker till zack! Hade hittat på tradera för 200 kr!
 
Symaskin till mig! Lycklig! Hade köpt den begagnad också :)
 
Skor till mig de kostar 1300 kr nya men de skulle jag aldrig lägga men mamma och pappa hade köpt ett par oanvända för 400 kr!
 
Och så fick vi lite annat smått och gott :) Zack fick en stokke stol, de är svåra att hitta begagnade i norrköping så fick en tuff ny i lila :) Tur de kan användas väldigt länge för de är verkligen äckligt dyra!!!!
 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback