Kroppen

Har stått stilla på 69 k ett tag men så här över jul så bryr jag mig inte men efter jul ska jag köra en drickdiet så jag blir av med de allra sista kilona. Ska blir skönt och inte banta mer utan bara vara nöjd och äta för att behålla vikten. 5 kg till sen är jag klar. Motivation får jag alltid av att titta på hur kroppen har förändrats :) 20 kg borta! Känns skönt att vara normalviktig och att ha en hälsosam vikt. Att vara trådsmal har aldrig varit mitt mål!
Föddes kurvig och det vill jag förbli även om jag gärna skulle ha en D kupa i stället för E. Skitfula bhar och hms går bara upp till D...
 
 
 
 
 
 
 





» Lin

Du är supersnygg redan! Och den där röda BHn var ju fin :)

Svar: Tack! <3
Amanda Anshelm

2013-12-23 » 09:30:34

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback