Bio

Bion var bra men det var jobbigt att lämna zack, var lättare när han var mindre och han inte var medveten om att vi gick men allt hade gått toppen och han hade det super med mormor och morfar :) Sen jag fick zack har jag och pappa fått en superbra relation. Han ringer dagligen och kollar läget och har ofta högtalartelefonen på så jag pratar både med mamma och pappa. Han ringde en timme efter vi hade åkte och sa detta...
 
Pappa- Hej
Jag- Hej, glömde vi något ?
P- Nä ville bara såga en sak.
J - Okej..
P.- jo jag vet att alla föräldrar älskar sina barn men men jag förstår verkligen att ni älskar zackarias han är så så speciell. Jag har aldrig träffat ett sånt barn som han. Han är fantastisk!
J- Visst är han underbar!
P- Ja ja älskar honom massor och när jobbet är dystert och när jag känner mig ensam så tänker ja på zackarias och så blir jag lycklig. Kommer göra allt för honom och lovar att jag kommer bli världens bästa morfar.
J- Jag älskar dig pappa!
P- Och jag dig, ringde bara för att säga det nu får ni har det bra!
 
Älskade pappa du gör mig så rörd <3
Pappa med zack
 





» toby

Aw!!

2013-11-23 » 23:05:41
» Lin

Men Gud, blir ju alldeles rörd! :) Så skulle aaaldrig min far göra.. Hoppas ni fick ett mysigt biobesök! Kram!

2013-11-24 » 10:31:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback