Blondinbella

Då har blondinbella fått sin lilla son. Har för mig att sara hade en vadslagning med sig själv om att han skulle heta gustav. Bäst du lever upp till ditt vad för det blev ju en Gillis! Vad är det för något namn?! Finns det seriöst? Självklart en perfekt förlossning på 4 timmar hade hoppats på 72 men men. Jajaj grattis till henne i alla fall :)





» Lin

Blondinbella eller inte, men jag hade inte önskat att någon fått en 72-timmars förlossning..

Svar: haha kanske lite väl illa, bara avis på de som får en sån där perfekt graviditet och en perfekt förlossning ^^
Amanda Anshelm

2013-11-19 » 14:28:56
» Sara

Haha det var inte jag utan Anna! :-)
Gött att vi är lika bittra du å jag ! Haha ;-)

Svar: haha de bra sara :P
Amanda Anshelm

2013-11-19 » 14:35:17
» Sara

Men jag kan sätta en hundring på att hon är ute med barnvagnen så fort de kommer hem för att visa hur pigg hon ör! ;-)

2013-11-19 » 14:53:33

He he, ja visst är det orättvist hur smidigt det kan vara för vissa, både vad gäller graviditet och förlossning. Men det är väl bara att vara glad för hennes skull. Nästa barn kanske man själv också får uppleva det där underbara och fantastiska när allt går som på räls hela vägen :)

2013-11-20 » 09:41:16

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback