Härlig dag!

Ibland vill ja vara gravid igen för de hade sin charm...vill föda barn igen. Denna andra gången vill jag försöka mig på en naturlig förlossning. Är lite avis på de som fick en fin och härlig förlossning. Kan bara hoppas jag mår bättre nästa gång och får bearbeta min förlossningsräddsla. Men tyvärr bestämer man varken förlossning eller graviditet själv. Nu ska jag sluta skriva om min bitterhet över graviditet och förlossning har ju inget emot blondinbella egentlien (förutom i genusfrågan!)
 
Jaja hoppas rond två blir bättre ^^ Vi har haft en härlig dag i alla fall :) Hade något i hasorna när jag städa ^^
 
 





» Sussi

Jag tänker ibland också tillbaka på min graviditet och förlossning. Båda var ju tyvärr mardrömmar så det har liksom helt dödat min önskan/längtan efter ett till barn.. Vet inte om det någonsin kommer tillbaka. Fast inget vi sörjer just nu =) Blir det ett barn så är det inte något "fel" i det. Kramar.

Svar: Nä inget fel i 1 barn :) Är inne på 1 barn till om några år men behöver nog gå i terapi innan ^^
Amanda Anshelm

2013-11-19 » 16:11:32

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback