Vikten

Senaste tiden har väl inte viktnergången varit prio ett och jag har fuskat en hel del! Känner att man kommit in i gammla mönster med noll motivation till träning.I helgen fuskades det med mycket fika desutom. Inte konstigt att jag blev paff när jag ställde mig på vågen och såg 70,2 kg! 0,7 kg ner denna fuskvecka :O Jaja klagar då inte :) Längtar efter att vara under 70 kg och då ska jag unna mig något specielt :) haha kanske korgar till hallen som jag länge tänkt införskaffa ^^ 5 kg kvar till en helt okej vardagsvikt även om jag gärna går ner till 60 kg så kan de där sista kilona gå lite pö om pö :) Trodde när jag var gravid att jag skulle ha svårt att gå ner alla kilon och att jag aldrig skulle väga som innan men fel hade jag :) Så alla gravida där ute som är oroliga för att gå upp för mycket...5 månader tog det för mig och jag gick upp 20 kg! Nu är jag under inskrivningsvikten :)
 
Gjorde en ny tavla i går och nu har jag 3 beställningar på tavlor ^^
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback