Ångest...

Linus och jag har diskuterat länge om vårt mobilbeoende. Vi vill bryta det men hur? Vi drog ner...fungera inte. Och så sa linus idag vi säljer våra smartphones och köper 2 enkla mobiler. ÅNGEST ÅNGEST... ja okej för fan jag måste sluta va självupptagen mobilnörd som knappt märker när barnet stoppar något i munnen för man tittar på en plåtsak. Så jag svara ja och vi körde iväg till elgiganten och köpte var sin ny mobil. Finns massor jag kommer sakna men hur klara man sig innan? Vi har en systemkamera, vi har 2 datorer, en surfplatta...
Den gula är min, den andra är linus.
 
 





» Fia

Så jävla sunt! Samtidigt vet jag inte hur jag skulle överleva utan! Shit, va svårt! Men som sagt va - strongt gjort! Ska bli spännande att höra en rapport om eventuella abstinensbesvär!

2014-04-04 » 21:17:02
» Lin

Bra gjort! Önskar att jag o A hade gjort samma sak, men det lär aaaaaldrig hända...

2014-04-05 » 14:22:21

Är det därför dy inte finns på instagram mer!! Blev ju as orolig!

Svar: hahahaha ja det är därför ^^ Hänger mer här nu, men går in via datorn på insta och har koll på er ;)
Amanda Anshelm

2014-04-10 » 15:34:07

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback