Onsdag

Idag har vi bara strosat omkring vi gick förbi hans och Greta som är en sacond hand butik i norrköping. Jag brukar titta in lite då och då för att se om de har något bra. Ofta köper jag ett plagg. Som alltid är det mesta fult och slitet men så finns de guldkorn som blir riktig fynd! Vi fick uv kläder av mamma och pappa men de är bra att ha ett extra ovh byta med när de andra är blöta. Hitta i alla fall nästan helt nya uv kläder för 40 kr! Nytt kostar byxor och tröja 500 kr så kände mig nöjd när jag knalla hemåt :)

När vi va hos mamma och pappa fick vi punktering på barnvagnen haha men som tur va sa mamma att zackarias fick packa upp sin 1 års present. Mamma hade visat en bild på den innan så blev inte överraskade när de drog ut en sulky. Zackarias sitter bra i den och den är lättkörd och väldigt smidig!








» Sussi

Sötnosen! Och vääärldens coolaste keps =)

2014-04-25 » 20:28:47

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback