Pussas

Zackarias har börjat pussas massor. Det är sååå mysigt! Han leker och plötsligt vill han ha en puss så då ställer han sig mot mig lutan pannan mot mitt ansikte och putar men munnen (ibland bara som ett stort gap) så ska man ge en puss. Slemmig blir den också! Så mysigt när han söker närkontakt. Älskar den lilla sparven något oerhört! <3 
 
Är helt slut i kroppen och har fått avbryta viktminskningen för jag haft massa yrsel och varitt vrålhungrig. Ska ha mens förstås. Unnade mig en stor fet muffins!
 
En liten zackarias i höstas <3
 





» Lin

Lukas pussas oxå ibland, med en helt öppen mun! Haha, så gulligt! :)
Ät ordentligt!! Inte ok att känna sig yrslig och matt!

Svar: Visst är det mysigt! Nä mat i massa åt en kebab nyss ;)
Amanda Anshelm

2014-04-07 » 19:46:28

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback