Storlek

Vi fick ett par byxor av mormor i julklapp som var i 74 men de var enorma. De va också väldigt fula så tveka på om vi skulle använda dom. Idag testa jag dom och de är fortfarande stora. Han har 80 i storlek annars. I alla fall blev jag förvånad över hur snygga de var :)






» Ac

Är ni nöjd med er brio go?? Fördelar och nackdelar??

Svar: Vi har varit nöjda. Jag älska den att köra, handtaget är underbart och den är lättkörd. Supersmidig att fälla ihop, tar liten plats. Jag hade nog bara positiva åsikter om den men zackarias kände annorlunda, han hatade den ergonomiska sittdelen och blev frustrerad över att han inte kunde sitta rakt. Han va van vid en icke ergonomisk och då var det svårt att vänja sig vid den andra :/ Vi fick byta tillbaka till vår andra vagn just för att zackarias inte trivdes med den. Barn kan vara bestämda på sin sak ;)
Amanda Anshelm

2014-04-23 » 21:52:45

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback