Träning

Jag vill inte längre gå ner i vikt men jag vill gärna bli lite starkare och uthålligare. Jag som har en tendens att bli deppig måste röra på mig. Jag är lat...jag kan erkänna det men jag har ändå en bakgrund som gymnast. Mellan jag var 5 -13 år så träna jag 6 timmar i veckan och tävlade mycket. Jag älskade träningen då. Jag hatar att träna när jag inte klarar vad jag vill men man måste börja någonstans. Planen nu är att gå minst 5 km och försöka springa lite (hatar att springa så måste jobba på mentaliteten) 1-2 gånger i veckan ska jag och october köra zumba.

Idag gick jag 20 minuter och sprang sista kilometern som vanligt blev jag uttråkad och la av ;)
Styrketräna squats, planka, situps och lite annat.

Meningen är att bli hälsosamare och starkare!

Något som ändrats sen jag gick ner i vikt är huden. Några månader efter fl så märktes inte extra huden men för varje kilo jag minska ju mer hud blev det. Jag har inga större problem med det men skulle de blir mycket mer med nästa barn kanske jag skulle tycka det var jobbigt men nu är det mer ett konstaterade än något annat. Känner mig bara lite konstigt sladdrig ^^ När jag böjer mig ner blir de liksom en hudklump!









Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback