Födsel

Idag fick min kära vän barn!<3 Helt underbart! Min andra kära vän gör planerat snitt idag! Vad är oddsen att mina två gravida vänner får barn på samma dag! 2 barn som skulle vara marsbarn ^^

I alla fall tar jag en paus från bloggadet nu. Vi får se om jag kommer tillbaka eller inte. Börja ju blogga som gravid och då fyllde de sin funktion men nu tar de mest upp tid. Era läser jag ju ändå jag de flesta har jag på instagram. Har jag missat någon så hetet jag mrs_anshelm. Säger hej så länge <3





Kommer sakna dig här på bloggen! Kram

2014-02-26 » 14:18:29

Känner samma. Har typ inget att skriva längre :/

2014-02-27 » 19:21:14
» Sara

Har vi alla hamnat i samma svacka tro?! :-)
Är ju kul att följa er på insta och se din killes framsteg där oxå!

2014-02-27 » 20:30:37

Förstår dig även om det är trist. Nu har nästn alla bloggar som jag läste förut lagt av, inklusive jag själv då. Men det kanske egentligen är bra, för nu har jag ju massa tid över till att göra annat än att sitta framför burken.

Kram på er

2014-03-05 » 22:24:41

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback