Inköps lista

Hörde lite med min Mammagrupp på fb om vad som behöver köpas till förskolestarten i höst många har äldre barn så de gav lite råd.

Mycket ska köpas och allt är inte billigt så fick rådet att köpa lite i taget och på rea.

lista:
Regnställ, eventullt både ofodrat och fodrat.
2 fleece(stavning???)tröjor
1freece byxor kunna ha under både overall och regnklädet.
overall
tunna vantar
tjocka vattentäta vantar
Tjock mössa
tunn mössa
fuskpolo
gummistövlar
fodrade gummistövlar
vinterkängor


Inköpt
Regnställ (60 kr svart på sacond hand storlek 90)
Min mamma köpte idag när hon va i Göteborg, hon köpte på rean och betala 800 kr! Märket villevalla som jag älskar!! Väldigt likt p.o.p :) Får se allt i morgon :)
Vinteroverall storlek 92
skaljacka 92
fleece 86
regn mössa! ^^








Åååh vilken bra lista,
tror minsann jag lånar den av dig :)
Lilleputt ska ju in på dagis om dryga två månader, ve och fasa haha nae vars.
Usch känner mig inte redo att "lämna bort" honom på dagis än ;p

Svar: Läskigt!! men går nog bra :)
Amanda Anshelm

2014-02-18 » 22:47:48

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback