Ny matta

Ja senast dagarna har vi fått känna på barnsjuka på riktigt. När vi trodde zackarias hade blivit frisk så fontän spyr han ner hela mattan. Skrubba direkt men kräklukten sitter som sten. Blev en fläck på vår fina vita matta...så 1500 kr i sjön och de är bara att börja titta på en ny matta. I alla fall hittade jag en som jag tror blir fin. Om vi inte har matta i vårt gegantiska vardagsrum så ekar det. Nästa gång han blir sjuk blir det plast över allt! Varför tänkte man inte när man köpte möbler att vi en gång i framtiden kommer ha barn som bajsar och spyr? Har en dyr soffa son inte har avtagbar klädsel....behöver jag säga mer.






Har du provat textiltvätt? Det tycker jag funkar bra. :)

2014-02-03 » 22:12:11

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback