svårt

När jag väntade barn så trodde jag att barn lärde sig saker plötsligt typ gå eller säga första ordet men man blir alltid lite fundersam. När zack börja le så tänkte vi ler han verkligen? gaser? När han nu har sagt både mamma och pappa så blir man fundersam. Han har länge sagt amma så de är inte så stort skillnad från mamma. I stället för pappa säger han ofta wa-pa ellet baba. I morse va det linus som sa, han sa ju mamma! Ändå är det som, näää klart han inte sa! eller? Zack vaknade nyss och grät och ropa amma, amma. Det slog mig att han faktiskt menar mig och ropar på mig. Blev varm i hjärtat! Trodde inte ord kom så tidigt som 8 månader men hörde runt lite och är vanligt att något ord kommer då. Längtar efter så mycket! Första stegen, fler ord, börja på förskola, vara ute och leka, gå i skogen! Allt längtar jag efter!





Härligt Amanda! ^^ Det låter så mysigt!

Och du, här har du en som kommer sakna din blogg jättemycket om du slutar skriva! Samtidigt ska man ju alltid skriva för sin egen skull, men bara så du vet :-)

Svar: Sötis <3
Amanda Anshelm

2014-02-10 » 16:49:29

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback