Vågen

Vågen har stått still nu på 65 kg. Vill gärna bli av med de där 5 extra kilona till juni. 4 månader...jag bör hinna om jag inte är sjuk hela tiden! Zack har varit snorig i två veckor och jag känner av i halsen så vågar inte träna :/ Känns som vi är sjuka jämt! Jag som precis fått upp löpbandet :/

Linus börjar sitt lov idag! 10 dagar lediga hela familjen! Ska åka runt lite och passa på att träffa både vänner och familj:) Den 21 feb blir castor 11 månader så dax att köpa 1 års present. Han kommer få den perfekta presenten! Han och zack får lika dana :) Efter som castor mamma läser här så kan jag inte lägga ut det. Får se om 1 månad! :) 22 mars blir det 1 års kalas ^^





» Sara

Fy vad tråkigt med dessa förkylningar! Vi har detlikadant här hemma och träning och vikt står still ( eller går upp...)

Hoppas ni får en fin alla hjärtans!

2014-02-14 » 11:20:27

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback