Vikt

Vikten har stått still sen jag sluta med drickdieten. Är ingen bråska med de sista 5 kilona men vill ju gärna att de rör på sig lite! idag vägde jag 0,5kilo mer men de kan alltid bero på massa orsaker men har väl inte varit jätte nyttig :/ varit förkyld i en månad! Zack har också varit snorig i 1 månad. Varje gång han blir bättre kommer ett nytt virus. Min motivation när jag är sjuk är verkligen inte den bästa. När huvudet gör ont och halsen är svullen har jag ingen lust alls att stå och laga nyttig mat. När denna förkylning har lagt sig så är det bara att börja igen med hårdare tag! Kanske gör 1 månad till med shakes bara för att de var så enkelt och man slapp bry sig om mat ;)






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback