Bättre

Tack för alla råd :) Med hjälp av vätskeersättning, inotyol och luftning blev rumpan mindre röd och han har mindre ont men nu är det tort och nästan som en skorpa. Diarréena gick över i går kväll :) under dagen fick han massor stoppande och vätska som risgynsgröt(egen gjord) blåbär, morötter, soppa och morotsjos som var gudomligt i zackarias ögon. Han tyckte mamma och pappa skött sig bra och belönade dom med att sova 21 -6 utan att vakna. Det har inte hänt på månader så vakna i panik vid 3 för jag misstänkte ungen var död så gick smitta in och titta på honom. Man vet att man är småbarnsförälder när man låter liten lufta och kissa fritt på parkett golvet ;) Till er gravida....köp hem vätskeersättning och alvedon! Alvedon är från 3 månader men kommer ihåg när zack vid 3 månader fick plötsligt 40 graders feber på natten då tacka jag mig själv att jag varit smart nog att ha alvedon hemma! De är sånna saker man faktiskt kan behöva mitt i natten när inget är öppet.





» Klara

Lilla killen, vilket tappert barn. Skönt att han mår bättre! Ska lyda dina råd om Alvedon och vätskeersättning. Inte kul att stå utan någonting hemma mitt i natten när allt är stängt som du skrev.

Pussa på Z från mig!

2014-01-21 » 10:07:20

Aha, här ska köpas alvedon och vätskeersättning!

2014-01-21 » 11:39:49
» Lin

Skönt att sett är bättre! Ser upp så han inte blir hårt i magen nu i stället, man kan ju lätt bli det innan balansen återställs.
Bra jobbat! :) kram

2014-01-21 » 11:59:17

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback