kroppen del 2

Förra inlägget blev vist postat innan jag var klar ^^ Fick en komentar om att skriva om vad jag kör för viktminsknings program.
 
Innan förlossningen vägde jag mellan 88-90 kg! Direkt efter börja jag köra lchf. En diet som jag tycker är toppen men min kropp tyckte inte de var lika roligt och ville inte gå ner alls. Vet sen innan att lchf inte riktigt fungerat på mig. Sen körde jag på shape up. En bra diet som går ut på att räkna kalorier. Jag åt 1200 kalorier per dag många tycker det är lite och har svårt att hålla det men jag har aldrig haft några problem med att vara lite hungrig ^^ 8 kg gick jag ner med shape up under 5 månader. En långsam viktminskning men de gjorde inget.
 
Alltså
Innan FL 88-90 kg
Efter FL 78 kg
Efter shape up 70 kg
Mål 62-60-58 kg :) Där någonstans vill jag ligga.
 
Nu efter jul har jag viljat att allt dietande ska vara över så man bara kan äta vanligt,träna,unna sig något gott och liksom leva ;)
 
Så börja köra shakes extrem låg kalori diet. Äter mellan 600-800 kacl. Äter 2 shakes om dagen och på kvällen äter jag mat utan kolydrater och fet. Pulvret kommer från svenska kosttillskott och är ganska goda. Hallon är favoriten den blandar jag med 2 del naturell mini yoghurt och 1 dl mjölk. Chokladen gör jag muggcake av.
 
Muggcake:
0,75 dl proteinpulvet/ måltidsersättningspulver
1/4 msk bakpulver
1 msk kako
2 äggvitor
Kör i micron i crika 1 min och ha lite jordnötsmör på efter :)
 
Kvällsmat:
 
Nu kan jag inte riktigt träna hårt utan att svimma så efter den här månaden blir det att börja träna upp kroppen i stället. Vill bli starka så jag orkar bära barn nr 2 och samtidigt ta hand om en vilding. Mitt mål är se en förändring till zackarias 1 års dag. Röven måste tränas har fått lite flat as av all viktminskning och graviditetet :) Ser ut som jag har en jätte grop i rumpan på bilden men det är en fläck på spegel :P
 





Duktig du är! Ser jättefin ut :) hur lång är du??

Svar: Tack ♡ 166 cm :)
Amanda Anshelm

2014-01-15 » 12:18:08
» Lin

Bra kämpat! Tycker oxå du ser jättefin ut!

2014-01-15 » 15:23:24

Super fin kropp!<3<3

2014-01-15 » 20:02:55
» Sussi

Meeeen så snygg kropp kvinna!!! Avis =)

Svar: tack <3
Amanda Anshelm

2014-01-16 » 19:01:22

Gud så dultig du är! Min inspo är helt borta! Wuäää

2014-01-17 » 15:40:02

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback