Lördag

Zackarias nätter är inte så roliga just nu :/ Börjar tro han har mardrömmar. ..plutten! Tycker hans ansikte börjar förändras till mer ett barn ansikte än en baby. Min fina pojk! Trotts jobbiga nätter så kan jag inte låta bli att vara bäbissugen! Även om jag vet innerst innr att de mer än gärna får vänta 1 år eller två. Känner just nu 5 gravid och man kan intr låta bli att avundas! Men första barnet kommer
aldrig tillbaka och när vi får nästa kommer vi inte kunna lägga alltid på det nya knytet då vi också har zackarias. Det kommer bli en helt ny utmaning att inte bara hinna med 1 utan 2 barn. I alla fall vill jag hinna med lite saker innan nästa barn kommer. 1. Hinna klart utbildningen 2. Hinna jobba minst ett halvår innan jag blir gravid. 3. och viktigast bygga upp min kropp på nytt då den blev svag av förra graviditeten! 4. Hinna njuta av den underbara pojk jag har!

Kom lite ur spår där...skulle berätta om vår dag :/ Vi gick upp kl 6 med zack. Sen vid 10 åkte vi och köpte en kaffebryggare :) Vi har haft persso innan men nu dricker vi så mtcket kaffe (vad kan det bero på? ) Vecka nr 2 i viktminskningen så har jag tappat 1 kg så nu ligger jag på 67,2 :) Hejja! 2 veckor till sen ska de bli ordentligt med mat och träning :)








Han är verkligen skitsöt!

Ska bli intressant att se när nästa bebis blir på g för er :-) Din plan om vad du vill hinna göra innan låter smart och bra tycker jag. (fast sånt där kan förstås ändras, och det betyder ju inte att man är osmart heller)

2014-01-25 » 23:33:01
» Lin

Hejja, hejja! Duktig du är :)
Söta Zack! Jag tycker att Lukas utseende oxå ändrats :)
Kram!

2014-01-26 » 07:32:34

Aw, jag förstår superbra att du blir sugen på en till när den första är så OTROLIGT söt! Jag har mest funderat över hur jag ska kunna hantera en till graviditet med ett ansvar över ett annat barn! Har förstås ingen aning om vad det innebär att ta hand om en spädis!

Din plan låter superbra! Kan vara rätt skönt att vara klar med annat viktigt också. Kram!

2014-01-26 » 14:53:15

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback