Lunch

Idag blir det lunch men 2 mammor och deras små :) Jätte mysigt! Det märks att zackarias har börjat tycka om andra barn. Igår när han såg albin börja han direkt babbla ^^ så där satt de och zack sa babababa och albin hej hej hej ;) Längtat tills jag hämtar zack på förskolan och man ser att han har de roligt och leker med andra barn :) De känns väldigt viktigt nu att han får träffa andra barn och undersöka och uttrycka sig. Haha men de gäller att passa då de sliter ögonen ur varandra. De märks att andra mammor är rädd att deras barn ska gör illa zack men jag är inte alls den där mamman son oroar mig och sittet som en hök. Jag anser att zackarias faktiskt kan säga ifrån. Jag däremot tvärt om rädd att zack ska klösa ett annat barn ^^ Tänk nästa vecka blir han 8 månader! 4 månader och han är 1 år!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback