Välling

Dagarna rullar på och den 13 jan börjar linus skolan!! Jey! Känns skönt att ha honom hemma mer:D Jag har fått jätte ont i ryggen på senaste och de gör verkligen ont! Hitta en knöl över höften på ryggen... tanke...CANCER! Linus trodde de var en muskelknut. Går de inte över på 2 veckor ringer jag till vårdcentralen. Har blivit mer nojig för att dö efter jag har fått barn. De bara går inte att dö vem ska ta hand om min son? Kan ju inte bara lämna och överge honom! 
 
Från de ena till de andra så har zackarias fått 2 tänder till! Kanske därför nätter har varit lite bökiga.  4 små tisse tänder har han nu :D
 
En annan upptäckt idag var när jag skulle köpa välling. Har köpt 5 L välling innan. Såg att de hade större förpackningar idag med 30 L välling. Jag tog den lilla förpackningen och kolla priset 50 kr för 5 L. Då zack får välling varje kväll nu så räcker 5 L  2-3 veckor av ren nyfikenhet gick jag och titta på den stora förpackningen igen för att se priset 30 L 129 kr. Oj jävlar va man tjäna på den stora förpackningen!! Skulle jag köpa lika mycket välling i små förpackingar skulle de kosta 300 kr!  Så drog hem 30 L välling  hehe lär räcka i 5 månader ;)
 
 
^^
 
  = 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback