Lägenhet

Vi tittar lite smått på ny lägenhet. Vi har verkligen inte brottom men då de är bostadsbrist i Norrköping och vi har lite krav så kan man börja titta nu. De skulle inte skada att flytta i höst men vi kan lika väl vänta till våren. Vi är i alla fall trötta på att bo 3 jätte trappor upp utan hiss och släpa på zack är inte jätte kul. I nya lägenheten ska de vara tvättmaskin, diskmaskin, helst uteplats men går bra med nedreplan eller hiss. De ska vara en 3a om den är 70 kvm eller 100 spelar ingen större roll. Om vi vill bli gravida om ett år ungefär så är de ett måste att flytta innan. Våra trappor är döden och zack och foglossning känns inte som en bra kombo. Visst kanske zack kan gå vi de laget men man måste också släpa upp en vagn för en halv trappa. Vi hoppas kan hitta en lägenhet så småning om. Sökte en idag med uteplats, ljus fin 3a som låg perfekt men priset låg på 8700 i hyra så de är lite dyrt även om vi skulle klara de. Vi kommer få bättre ekonomi när jag börjar plugga i höst då får vi cirka 4000 mer i
månaden. Man kan ju alltid drömma om att få den och att allt går ihop ^^

Föresten fyller jag 23 år i morgon. Känner mig inte 23. Har typ alltid känt mig 10 år äldre än jag är och de flesta kallar mig lillgammal. Kanske beror de på min trasliga förflutna som 14 åring som gjorde att jag växte upp tidigare än jag skulle. Som 18 åring var jag helt klar med alkohol och fest då många andra började. Min mamma brukar alltid säga att jag har brottom genom livet...kanske sant. Står väl där som 40 och undrar vad de finns kvar att göra. Tur jag träffa en man som är lika lillgammal som jag ^^ Tänk va tiden går, träffa linus som 16 åring osäker och oälskad. Han fick mig att bli hel, fick mig att vilja leva. Fina fina linus <3 Släpper då aldrig taget om dig i första taget! Du gav mig den finaste gåvan zackarias! Förra året fick jag den bästa persenten man kan få även om den kom 5 dagar i efterskott. I år skiter jag fullständigt att jah fyller. See fram emot zacks dag och inte min ^^







Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback