Bloggen

Har saknat bloggen till och från men har varit skönt att inte behövt tänka på den. Just nu har jag dåligt samvete för allt, tycker jag använder mobilen för mycket men ändå är det de som finns att göra när zackarias leker. Jag städar och pysslar med alla måsten och sen finns inte det så mycket kvar att göra. Bestämde att bloggen sköter jag från datorn när zackarias sover.
 
Vad har hänt då? 
Jo de har blivit vår, zackarias har fått både skor och vårkläder så han kan vara ute. Vi försöker hinna med att gå ut en stund om dagen.
 
Zackarias började krypa från ingenstans han började när han såg Alicia,Albin och Castor göra det och han kunde ju inte vara sämre. Han var nära på att lära sig gå och gick två egna steg men sluta när han börja krypa för det var lättare och gick snabbare. Dröjer nog till 1 årsdaagen innan han börjar gå.
 
Han har också börjat prata mer och säger Mamma.Pappa,där och katt ^^
 
Han är jämt glad och är så underbar att ha att göra med :) Förut hade han mycket frustration i kroppen men nu verkar han väldigt tillfreds.
 
Han sover HELA nätter! Tack gode gud för det!
 
Vi har bråkat med komuntant om förskoleplats...tydligen har de sprutat ut barn i norrköping så det är väldigt stor platsbrist.Hoppas han hamnar på någon bra förskola. Är bara 4 månader tills han börjar! HJÄLP!!
 
Jag har gått ner till 63 kg och har bara 4 kg kvar till målvikten :D 
 
ALLT FÖR NU ^^ Hoppas några läsare hittar tillbaka <3
 





» klara

Härligt att du börjat skriva igen. :D

2014-03-23 » 17:36:13
» Lin

Välkommen tillbaka! <3

2014-03-23 » 20:38:01
» Sussi

Härligt att det flyter på! Här har vi en som slutat sova hela nätter och är rätt jobbig .. blir några vakennätter i veckan... puh... Men jag väntade mig nästan det då vi blev bortskämda med så bra sömn det första halvåret :P

Neo har sagt mamma, pappa, katt, knapp och tutte. Verkar som att katt inte är ett helt ovanligt ord i familjer med katter ;)

Härligt att du är så nära målvikten!
Kramar.

Svar: Tråkigt med dåliga nätter :/ Hahhaa katt är nog inte helt ovanligt som du säger ;)
Amanda Anshelm

2014-03-23 » 20:59:27

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback