Kalas

I morgon kommer Zackarias kompisar Alicia och Albin hit på lite kalas. Vi har redan firat Albin och Alicia fyller 1 april så vi skulle ha lite fika och fira henne. Hehe kalas galen som jag är har jag ordnat tårta och lite ballonger till fröken :D 
 
Lite roligt att jag träffa Anna och Malin (barnens mammor), gjorde de genom en fb grupp men mammalediga i norrköping. Vi har superkul tillsammans fast vi nog kommer från ganska olika världar. Båda är 30 år men när man har barn i samma ålder märks ingen åldersskillnad alls! Jag är väl lite "lillgammal". Anna sa till zackarias - din mamma är ju nästan bäbis ;) Känner mig ganska gammal och sista åren har sprungit förbi! Fyller hela 23 år om 2 månader!
 
Anna går tyvärr tillbaka till jobbet nästa vecka :/ Vi brukar gå på babysången varje torsdag så känns lite tråkigt att inte ha någon att gå med men hon är ledig om 2 månader igen för de ska ett syskon i juli!! :D
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback