Tisdag

Idag har varit en mysig dag! Albin och Alicia var här och myste men Albin va supertrött skrutten så de gick hem lite tidigare. De är så roligt när man ser dom där 3 leka och börjar bli mindre orolig för Zackarias inskolning nu. Han skiter mer och mer i mig utan drar runt hur nöjd som helst och går jag till ett annat rum så märker han knappt det. Den där mammigheten verkar komma i omgångar. De är både skönt och lite ledsamt att han blir mer och mer självständig. Han vill sällan gosa och somna i min famn har han inte gjort på månader...vill gosa!! Saknar att vara nära honom men det är alltid fullfart och snor man en kram så blir han sur för man håller fast honom.
 
Jag ser att många barn i denna ålder sover borta en natt hos mormor och morfar eller liknade men jag vill inte. Får ångest vi tanken och de gör ont i mig. Känner mig inte ens trygg med att någon passar några timmar. Kanske har det med att de tar en timme och en kvart till mina föräldrar så om det skulle vara något kan vi inte ta oss dit snabbt. Hade kännt mig mer trygg med att man kunde springa över och hämta honom om han blev allt för ledsen. Nu i sommar kommer vi vara mycket hos min mamma och pappa så då får vi öva att jag är borta från honom lite. Kanske ska lösa någon helg här att mamma och pappa passar medan jag och linus går på bio. Behöver verkligen öva på det så inte zackarias känner av min oro.
 
Trött kille <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback