Zack går mer och mer nu även om han kryper mestadels. Han kan liksom inte ställa sig upp själv utan stöd så han måste krypa till något för att kunna ställa sig och börja gå :)Känns jätte lustigt att han går han blir liksom plötsligt ett barn och inte en bäbis. De där stegen på ostadiga ben är ju så söta!! Min älskling! 10,5 månader va han när han gick sina allra första steg. 10 mån och 22 dagar när han gick ordentligt första gången. Konstigt jag och Linus va lugna som barn vet inte hur vi fick en sån galning ^^ Jag gick när jag var 13 månader ocj linus också.

Tycket så här vid 11 månader är lagom. Inte för tidigt men ändå innan förskolan börja. Var lite oroliga för att han inte skulle gå innan förskolestart. Känndes lite jobbigt om han bara kunde sitta still i en sandlåda när de va ute eller att han inte skulle kunna hänga med de andra barnen. Även om de också skulle gå så känns de skönt att han börja gå innan :) Just gå kändes som en stor milstolpe i utvecklingen. Vad händer next är de slut nu på alla stora händelsen?





» Sara

Vänta du tills de börjar prata mkt! Haha

2014-05-09 » 13:34:39

Prata är väl jättestort tycker jag 😊 så spännande att höra vilket röst ens barn får. Hihi. Duktig han är Zack. Själv får Mio gärna bli året innan han börjar gå. När de väl börjat gå är det liksom ingen återvändo. Då är det falkögon som gäller. Jämt

2014-05-09 » 13:53:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback