Gnäll

Zackarias har kommit in i en riktig gnäll och får jag inte som jag vill gråter jag fas :/ De är många kamper här hemma jag tror de är en kombenation av tänder och att han har fått mer egen vilja som gör att han hela tiden gråter om man inte får som han vill. Riktigt trottsig skulle man kunna säga att han blivit. När vi säger nej tittar han på oss börjar slå på tven igen, vi säger nej igen och han tittar på oss och sen gör samma sak igen. Han vet att han inte får! Testar gränser och mammas tålamod ^^ Samtidigt har han blivit ännu mer blyg för nya och ingen får säga hej till honom utan att han börjar gråta. Min lille filur <3 
 
Första gången jag höll honom och han ammades <3
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback