Landet

Vi har varit på landet i 2 dagar. Så skönt! hehe zack och linus sov i figgeboden medan jag gottade in mig i en egen säng i stora huset :) Typ andra natten jag sover själv sen zack föddes. Vi åkte båt, zack var paralyserad och de va svårt att tolka om de va spännande eller obehagligt. Han va i alla fall väldigt trött och somna på 5 minuter i kväll ^^ När vi kom hem gjorde jag rabarber saft i alla fall :) Den blev god!

Viktmänsigt har jag tappat 1 kg till sen jag sluta att ha målmedveten viktminskning. 61 kg väger jag nu. Kan hända att jag tappar lite till och de gör inget precis men vill kroppen stanna här är de också okej. Vill bli lite starkare så hoppas jag kan lägga på mig lite muskler. Som minivikt har jag satt 58 kg i Galla fall.











Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback