Foglossning/stora lår

Under senaste tiden har jag märkt 2 saker. 1 smärtan i jumskarna och benen är troligtvis foglossning och det är jobbigt att böja/lyfta och resa sig upp. Måste börja tänka mig för :/ 2. Jag har fått gigantiska lår! Bara senaste veckan, vet inte om de är vätska eller att jag lagt på mig just där. Försöker att inte ha för mycket ångest över det. Men tanken på 15 veckor till ger mig lite ångest men försöker tänka att de är sommar jag och zack är lediga och vi ska bara bada och njuta. Hoppas innerligt på en lagom varm sommar. I morgon har vi föresten 3d ultraljud! Dels att vi vill att de ska vara rättvist då vi gjorde det med zack och dels kolla så njurbäcken har hållit sig så de inte expanderat massor. Ska bli spännande :) 





Lycka till på ultraljudet. Hoppas njurbäcken ser bra ut :)

2015-04-20 » 22:28:11

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback