newbie

Jag har blivit nörd på att leta upp newbie favoriter från förr ^^ finns en fb sida som säljer typ allt, inte alls dyrt heller för fina plagg. Har redan hittat två fjäderbodys och nu är det trädbodys som har jagats ^^ hitta en men vill gärna ha fler i fler färger och storlekar :)
 
Sen känner jag mig enorm! Den växer för varje dag nu! 8 kg upp och börjar känna både på lår, höfter och mage. Frammifrån ser jag dock inte ens gravid ut eftersom jag har midja kvar ><
 
 





» Elli

Tror vi har lite utrensade Newbie-kläder efter Wiggo om de är av intresse? :)

2015-04-27 » 14:07:20

Älskar newbie, hela dotterns garderob var newbie i början blir ju lite av ett beroende =P

2015-05-03 » 12:36:47
» Sara

vart tog du vägen? 😕

2015-05-04 » 19:45:16

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback