Ultraljud

Idag åkte vi på ultraljud, var egentligen inte så nervös utan tänkte att jag tar de som de kommer. Trodde njurbäcken skulle va i samma storlek som förut och att de varken hade minskat eller ökar. Vi prata med honom innan om det och han koll det direkt så vi skulle kunna slappa av. Måtten hade gått ner och låg helt på det normala!!! Tack! Men både jag och linus reagerade på hur han mätte och fråga om man kunde mäta på olika vis, nej de kunde man inte. Men han sa att många mäter fel och mäter på höjden vilket gör att måtten blir förstora. Spännande, så aningen har de gått tillbaka eller så mätte bm fel från början. Litar fullständig på denna herre då han är både läkare och forskat inom ultraljudsteknik
 Så vi blev glada! Sen kunde vi njuta av lillen som visa upp sitt underbara ansikte. Han låg i säte och borra i huvudet in i väggen, haha man såg hur han redab nu hade sug reflex och letade efter en bröstvårta, han hittade bara sin navelsträng ^^ De tog en timme att få lite bra bilder och läkaren gjorde allt för att få så vi kunde få se bra, men han påpeckade att de va en lite olydig med bestämd vilja ^^ Åå denna gång blev det mer verkligt att de inte är samma som zackarias även om de är helt sjukt lika på sina 3 d bilder. Skulle inte kunna säga att de är olika barn på bilderna. Såå underbar ich jag blev förälskad! 
 
Zackarias
 





Men vad underbart att allt såg bra ut, vilken lättnad. Ska ni fortfarande göra ett ultraljud i v 32? Och hjälper vad lika de är era grabbar. Jag undrar om våra små blir lika också, men jag tror nog inte det. Jag vet inte, jag har bara en känsla av att lillasyster kommer ut som en liten kopia av mig. Mio är verkligen en blandning av oss :)

2015-04-22 » 14:04:08

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback