Namn

Nu har graviditeten verkligen börjat synas och barnen på jobbet gissa faktiskt idag på att jag va gravid eller fick snarare den ärliga kommentaren - Har du en bäbis i magen? Ja svarade jag och de tappa nästan hakan >< De va så kul, en förälder har också gissat :) Det börjar kännas verkligt! Var nere på stan och köpte 3 mamma tröjor och ett par byxor som jag får fota i morgon :)
 
Vi har börjat prata lite namn men denna gång kommer nog namnet komma lite som de kommer, just nu har vi två förslag men de kan ju ändras. Med zack kändes det bara som en zackarias de va solklart, men denna lille indevid har jag inte haft samma koppling till, är mer osäker på vad som gömmer sig. På något sett tänker jag mig att de är zackarias som kommer ut igen ;)
 
Föresten så förlora jag min värdighet lite idag....åkte till jobbet utan frukost i magen, börja 7 och äter på jobbet kl 8. Jag brukar hinna med en banan innan jobbet men inte idag, vilket resultera i att jag fick kasta mig av bussen och spy inför den fullsatta bussen....jippie! Denna graviditet så har illamåendet varit värre och äter jag inte frukost så spyr jag alltid :/ Även nu i v 16+5!





» Lin

Usch för illamående!
Kan du inre bjuda på en magbild? :)

2015-02-25 » 18:08:50

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback