Kropps depp...

Idag upptäckte jag bristningar på magen, jag fick massa förra gången på lår och höfter men inget på magen, tyckte de va skönt att slippa just där. Denna graviditet har jag haft mindre kropps noja, vikten och de nya åderbrocken har känns okej. Men idag blev jag lite ledsen: / magen har känns hel från graviditet och nu känns de som hela jag blir föstörd. Bristningar i säg är inte skräcken utan att få extra hud och ett häng...nu är de inte långt kvar så hoppas det inte exploderar
 





Om det är till någon tröst så fick jag massor av bristningar på mina tittar vid första graviditeten och de blev inte hängiga för det. Bristningar innebär inte nödvändigtvis massa extra hud som inte går tillbaka.

Du är i alla fall en underbar tigetmamma, med vackra krigsärr som bevisar hur stark du är som kämpat dig igenom ännu en tung graviditet. Du är bäst!

2015-07-10 » 20:03:31

Om det är till någon tröst så fick jag massor av bristningar på mina tittar vid första graviditeten och de blev inte hängiga för det. Bristningar innebär inte nödvändigtvis massa extra hud som inte går tillbaka.

Du är i alla fall en underbar tigetmamma, med vackra krigsärr som bevisar hur stark du är som kämpat dig igenom ännu en tung graviditet. Du är bäst!

2015-07-10 » 20:03:33

Om det är till någon tröst så fick jag massor av bristningar på mina tittar vid första graviditeten och de blev inte hängiga för det. Bristningar innebär inte nödvändigtvis massa extra hud som inte går tillbaka.

Du är i alla fall en underbar tigetmamma, med vackra krigsärr som bevisar hur stark du är som kämpat dig igenom ännu en tung graviditet. Du är bäst!

2015-07-10 » 20:03:36

Om det är till någon tröst så fick jag massor av bristningar på mina tittar vid första graviditeten och de blev inte hängiga för det. Bristningar innebär inte nödvändigtvis massa extra hud som inte går tillbaka.

Du är i alla fall en underbar tigetmamma, med vackra krigsärr som bevisar hur stark du är som kämpat dig igenom ännu en tung graviditet.
Du är bäst!

2015-07-10 » 20:03:43

Om det är till någon tröst så fick jag massor av bristningar på mina tittar vid första graviditeten och de blev inte hängiga för det. Bristningar innebär inte nödvändigtvis massa extra hud som inte går tillbaka.

Du är i alla fall en underbar tigetmamma, med vackra krigsärr som bevisar hur stark du är som kämpat dig igenom ännu en tung graviditet.
Du är bäst!

2015-07-10 » 20:03:53

Min telefon är cp, råka kommentera 5 gånger

2015-07-10 » 20:04:26

I feel you. Fick massa bristningar på magen förra graviditeten och huden gick aldrig tillbaka och jag fick massa häng. Verkligen supertrist att bara 23 år och se ut som 70 i kroppen. MEN, den här graviditeten har jag inte fått en enda ny bristning och de gamla är fortfarande blekta. Jag tror att tiden gör sitt och jag har hört att många son går ner mycket i vikt efteråt också lyckas strama till hänget. Jag hoppas det kommer gå för mig med. Du ska se att du nog inte kommer få häng. Långt ifrån alla med bristningar får häng. Kram

Svar: Jo hoppas de går tillbaka även om man får kämpa lite för det: ) viktigaste är ju att man får sina fina barn me. Som du säger är de inte jätte kul med hängmage och åderbrock när man är 23....
Amanda Anshelm

2015-07-10 » 22:25:00

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback