Sur

Jag är en planerare, de va inte så här dagarna innan snittet skulle vara! Vi skulle mysa extra, städa, göra fint, äta ute bara Linus och jag sista kvällen men nej...

Linus är piggare idag men magen är i orolig. Min mage är orolig och vet aldrig när jag ska börja kräkas, trodde jag skulle de tidigare men så åt jag lite och det försvann...mysko! Vi håller allt öppet till dagen innan då vi måste lämna zack hos mamma och pappa. Bara jag inte kräks så borde de va lungt, troligtvis är de inte kräksjuka utan något jag och Linus som satt sig och slagit  ut systemet. Linus kräktes bara 1 gång och har varit pigg hela tiden inte så däckad som man blir av riktig kräksjuka, dock har de varat i fler dagar. Min mage har varit i olag i 6 dagar. Linus i 4 dagar. 

Håll tummarna! 





» Lin

tycket inte det låter som en "riktig" magsjuka, utan det är nog något nu ätit. Och har du ännu inte kräkts så lär du säkert inte göra det nu heller!
Hoppas du redan kryat på dig! Vem vet, du kanske är inne på BB redan?! Är så nyfiken, och hoppas du får möjlighet/ork/lust till att slänga in en bild när lillebror anlänt! :)
Lycka till!

2015-07-22 » 11:51:02

åh hoppas hoppas allt går som planerat så att ni snart har lillbebisen hos er

2015-07-23 » 01:24:13
» Lin

såg nyss bilden på instagram! Finisar! Hoppas det gick bra ❤️ hur stor var han? Mår Linus bättre? Kramar!

2015-07-23 » 13:20:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback