Tung dag

Tack för fina komentarerna, har bestämt mig att sjukskriva mig på 20% så jag jobbar 80% istället. Känner att jag inte orkar 8 timmars arbetsdag utan 6 timmar räcker, vill dock absolut inte vara sjuksriven 100% för då skulle jag bli cocco.
 
Annars var de rul idag men eftersom vi haft privat i v 16 var jag lugn... men som vanligt kan man inte gå igenom en graviditet utan problem :/ De hittade ett fel... förstorade njurbäcken. Precis på gränen till normala men ändå förstorade, hon sa att man ser det ofta hos pojkar och i hälften av fallen växer det bort till v 32 om det inte gör det betyder det att barnet har förträngningar i urinrören. Vilket leder till långvarig pencilin och i västa fall operationer. Kände att jag fick noll information och när jag kom hem googla jag. Fanns både de som de växt bort på och de som fått gå igenom opertioner. Nu ska jag bara behöva oroa mig till v 32! Yes precis vad jag behövde! Lille mirakel älskar dig redan <3
 
 
 





åh nej. Det är aldrig kul att få dåliga nyheter på ultraljud. Men tack och lov verkar ju felet ändå vara överkomligt eller hur man nu ska se det. Förhoppningsvis växer det ju borr av sig självt. Men det klart att man oroar sig. Skulle det nu bli så illa det kan så bor ni ju ändå på rätt ställe. Sverige har bra sjukvård och kommer kunna ta hand om er lille prins på bästa möjliga sätt.

För övrigt gör du helt rätt i att vara lite sjukskriven. Du får känna efter noga nu om 20 % räcker. Det kan bli rätt mycket det med. Särskilt om du nu kanske går och oroar dig för lillen i magen.

Ta hand om dig/er och försök att njuta nu av tiden som är kvar. Kram

2015-03-11 » 10:53:25

Bra med sjukskrivning men mindre roligt med beskedet. Men som föregående skribent skrivit så växer det förhoppningsvis bort av sig själv eller så tar sjukvården hand om det. Men jag förstår vad du menar! Det blir bra. Det är jag säker på ❤️

2015-03-11 » 12:09:39
» Klara

Om du behöver prata är det bara att ringa! ❤️
Men som de som tidigare skrivit, "felet" går att åtgärda och det kan också växa bort. Vi håller alla tummar för det.
❤️

2015-03-11 » 14:01:47

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback