Första inlägget

Japp då är jag på ny adress :) October har jobbat med att fixa den snygg än så länge är den inte klar och hon kommer nog bli lite sur när hon ser att jag redan börjat skriva på den ^^ 
 
October och jag i ett nötskal
 
För nya läsare så är jag en 22 årig mamma och har väldens vackraste och finaste son Zackarias. Han kom till oss en fin dag den 10 juni med mer eller mindre planerat snitt. Pojken var inte så stor och vägde 2690 g och 47 cm lång. Under graviditeten fick jag graviditetsdiabetes och en hel del andra problem, i slutet tror de att han fick för lite näring. I alla fall kom han ut med världens skrik och mådde jätte bra :) Pojken växer snabbt och så här 5 månader senare väger han cirka 8 kg och runt 66 cm lång. Jag lever tillsammans med min man i norrköping tillsammans med katterna nico och katla :)
 
 





Alltså vilken fin bild på Zackarias! Underbar!

Ja ni var ju snygga med förstås ;)

2013-11-05 » 14:43:21

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback