2 åring

Zackarias fyller ju snart 2 år! Gud va stor han börjar bli! Han förstår mer och blir mer självständig för varje dag. Meningar och olika uttryck börjar komma :) tex:

Nej mamma nejjjj (jag gör något tokigt)
Mamma kram! 
Titta dä mamma! 

Älskar att tillbringa tid med honom att bara få vara i närheten. Han förundrar mig varje dag och mammahjärtat smälter lite extra när man vet att man är nr 1. Zackarias har varit lite mammig länge, mormor, morfar är super roliga och de kan också trösta men finns jag i närheten så är mamma som gäller. När han var liten dög vem som men nu är inte alla mamma längre. Fantastisk att han väljer mig framför någon annan, att jag aldrig går att ersätta. Det är nog bland det häftigaste med att vara mamma! 

Haha ingen får föresten ta på min mage när zack ser, han ser det som sin egendom! Puttar bort händerna och säger nejjj nejjjj! Vet inte om de är svartsjuka för mig, bäbis eller att han inte får uppmärksamhet. Ska bli spännande att se hur han reagerar när lillebror kommer! :) 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback