vågen

Vågen rullar snabbt nu och jag har fuskat massor har kännt att jag inte gått upp så mycket så då kan jag äta vad jag vill...smart! I alla fall så har de senaste 2 veckorna varit katastrof! 7 kg upp nu och väger 69.0 kg. Nu blir de andra bullar med bra hälsosam mat som är bra för mitt blodsocker också! 





» Lin

Jag är likadan, tänk vad man lurar sig själv! "Har ändå inte gått upp något så jag kan äta de där chipsen eller en skål glass ikväll...."
Inte för att man inte ska unna sig något, men det är svårt att hålla en lagom balans tycker jag!

Svar: precis! allt eller inget ;),
Amanda Anshelm

2015-04-10 » 08:20:15

Hehe så tänkte jag också nu i graviditeten, har inte gått upp så mycket så då kan jag äta lite godis och bullar som jag egentligen inte äter då jag håller mig till gluten och sockerfri kost. Tjiii fick jag, gått upp en massa senaste månaden hehe. Är i v 35 så har inte så länge kvar tack och lov :)

Trevlig helg!

Svar: haha ja man är ju lite dum ibland ^^ skönt att inte ha så långt kvar!
Amanda Anshelm

2015-04-10 » 14:38:12

Jag är bara i början av graviditeten (v 10) och har gått upp 1 kg. Har lite panik då jag tidigare varit stor och gått ner flera kilon innan graviditeten. Men kan inte äta varm mat så äter mest mackor. Känns inte alls bra :( finns det några tips?

Svar: 1 kg är ingenting! ^^ oroa dig inte, de enda man kan göra är tänka på vad man äter och går inte det får man bara tänka att man tar tag i det efter sen :)
Amanda Anshelm

2015-04-10 » 15:35:28

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback