Ensam

Första dagen ensam med båda barnen var idag. De gick över förväntan och faktiskt riktigt bra :) kände bara för att gråta en gång och de var för zackarias vägrade lyssna. Han har varit extra trottsig sen lillebror kom och lyssnar inte alls, tillsammans med att vi tagit bort hans vila så är han inte så jätte rolig att göra med. Idag fick jag dock lite dåligt samvete , vi var i en park och zack vägra lyssna, jag fick höja rösten en flertal gånger. De var inte alls likt honom, han brukar faktiskt lyssna. När vi kom hem vid tre skulle jag bara diska en nnappflaska till noah och zack fick se på tv en kort is. Jag var borta 2 minuter och han lyckades somna sittades i soffan. Plutt! Han var helt slut och där av allt tjafs och bråk. Vi går helt enkelt känna av om de behövs sovas eller inte. 

Andra saker i zackarias utveckling just nu är att han r helt blöjfri hemma:) dock funkar de inte med byxor på så vi kör nakenfis hemma :)








» Lin

vad duktig han (o ni) är!! Hur har ni gått till väga för att få honom blöjfri? Några tips? :)

2015-08-06 » 11:22:41

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback