Ganska bra dagar

Måste säga att de går lättare att va själv med båda barnen än jag trodde, hade förväntat mig kaos men zackarias har förändrats och jag med. Förr kunde zackarias aldrig leka själv men nu finner han sig i att jag säger att jag inte kan leka, plötsligt sitter han och leker själv. Det är som han förstår. 

Våra dagar ser ut som så att vi går upp vid kl 7 äter frukost lungt, då brukar noah vara vaken men nöjd. Sen går vi till förskolan, jag och noah går hem och myser (såå skönt) vid halv 2 går vi ner och hämtar storebror. Går till  en park tills pappa kommer hem och sen är vår dag klar. De dagar zackarias är på förskolan är också de dagar Linus är i skolan. De dagar  linus är i skolan får jag inte sova ut på morgonen och det märks så på lördag ska jag sova superlänge!! 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback