Vaken bäbis

Har en klarvaken bäbis i famnen och klockan är 11. Jag vill sova ! Har kännt mig helt borta idag av sömnbrist eller väldigt störd sömn. Linus blev förstås sjuk för 3 dagar sen, ville bara sätta mig och gråta då. Dålig sömn+ laga mat till zack, mata noah, båda behöver nya blöjor, gå ut, leka i lekparken, noah vill ha närhet, zackarias lyssnar inte,  ta disken, ta tvätten, zackarias blir ledsen, noah blir ledsen...i vanliga fall är de inga problem om jag bara får en timme eller 2 på kvällen som är mina, men inte ens då fick jag vila.  

I dag skulle jag få sovmorgon men vaknade 6,30 av en väldigt ledsen kille som grät hysteriskt efter mamma, gick upp satt med honom och pappa lektte med honom så försökte smyga ivägeb men nej någon kom efter 5 minuter pp att jag är borta och springer gråtandes in och väcker mig, i morgon hoppas jag de blir bättre. 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback