uppdatera

Hade tänkt göra en lång uppdatering på datorn men så paja inernet:/ så blir en kort ^^

Idag kände jag första sparkarna utanpå! Tänkte kanske kan liten sparka nu la handen på och kände flera tydliga kickar! Helt klart så känner jag tydligare utanpå än från insidan, desutom känner jag mest på sidan där kanske inte moderkakan ligger för. 

Tyvärr har jag inte mått toppen på senaste...jobba 100% ha en zack och va gravid har tagit musten ur mig. I torsdags så kolapsade jag på jobbet och en kollega fick köra mig till akuten. Har haft massa hjärtjlappning men inga fel har hittats utan troligtvis är det stress, överanstängning och lågt blodtryck. Har också haft förkyldning på förkyldning :/ 






» Sara

nej men nu får du börja ta det lite lugnt!!!
Hoppas du kan f nån sjukskrivning , 25 % kanske skulle räcka. En kollaps är en kollaps för mkt!
Låter lite hård men du måste ta hand om dig och bebis! ☺️
Kram

2015-03-08 » 21:36:09
» Lin

Oj, men du! Inte stressa så! Håller med Sara, du borde få en sjukskrivning. Speciellt efter att ha kollapsat! Kramar

2015-03-10 » 18:39:27

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback