Läkare

Idag har jag träffat min läkare på förlossningen, hon ger en hopp för vården. Denna kvinna är så förstående och tar tid, lyssnar och fixar så bra det bara går för en. 15 juni är det tul bokat och då skrivs också en operation anmälan för snitt. Det kommer bli ett juli barn, konstigt hade verkligen räknat med ett augusti barn ^^ 10 veckor kvar i morgon! 





» Lin

Men kära du!
Har inte varit så duktig på att läsa bloggar på sistone då jag haft fullt upp med mig själv, men blir ju ledsen av att höra hur du haft, och har, det!
Kämpa på, och det låter som du fått rätt hjälp nu!
Kramar!!

2015-05-13 » 20:44:43

fantastiskt att du får den hjälp du behöver. Ta hand om dig och familjen! :)

2015-05-13 » 21:03:55

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback