Utveckling!

Senaste 3 dagarna har de sagt pang i zackarias utveckling. Barn är så häftiga på det sättet att ena dagen kan de inte och andra dagen så bara kan de! I helgen kom zackarias framåt för första gången och idag ställde han sig på alla 4! Han säller sig ofta på knä och armbåge vilket han lärde sig igår. Idag när jag lagade mat så låg zack på golvet jag vände mig om och där stod han och kollade på mig med både knä och händer i backen! Blev så chockad att jag skrek till ^^
 
Tänk för oss är våra barn det mest spreciella och fina som finns och när de lär sig nya saker så blir vi stolta som tuppar ^^ Spelar inen roll vad de gör, när de gör det eller hur vi blir lika glad vilket som :)
 
Zackarias har sagt mammmmmma några gånger antaligen för jag säger de ordet 10000 gånger per dag. Är tydligen väldigt vanligt att de gör det men det är ju inte det riktiga "mamma" då de kopplar ordet mamma till mig. Undrar om jag kommer fatta när han säger sitt första ord :P Kommer väl tänka nä han sa inte till mig han bara härmar ^^ Tiden går fort nu!
 
Med stumpan i munnen! Skruttfisen!
 
 
 





Haha å! Så gullig!

Svar: <3
Amanda Anshelm

2013-12-18 » 18:04:29
» Lin

Sötisen! Så stor han blivit ❤️

Svar: Ja en bamse ^^
Amanda Anshelm

2013-12-18 » 19:45:38

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback