Vaccin

I morgon ska vi på 6 månaders kontoll och zackarias ska få vaccin. Hatar vaccin! Inte själva sticket för de brukar gå snabbt, zack är ledsen en stund och sen är de över men det jobbiga är att de kan få feber, ha ont, svullna och allmänt gnälliga. Hoppas inneligt att vi slipper feber! Hatar verkligen skiten men blir skönt att få det överstökat i morgon.
 
Jo och en sak till! Varför hittar alltid skräck historier mig i rätt tid? Tror ni inte jag bara läser lite random bloggar och kommer över ett inlägg där en tjej dog av vaccinet?! Jo självklart! Nu känns allt mycket bättre!!!!





» toby

Alla skräckhistorier hittar dig för att du browsar nätet för mkt :p flickan dog säkert av något annat och sedan läggs de vikt på vaccinet. Du ska inte oroa dig för imorgon. Det kommer gå bra och :)

2013-12-02 » 22:46:17

På tal om vaccinering har jag tänkt vaccinera mig mot säsongsinfluensan på torsdag.. Vet inte om det är en bra eller dålig idé, men vet bara att jag vägrar få influensa när jag är höggravid :S så är nog lika bra att vaccinera sig, rekommenderas ju överallt. Ja hoppas man inte blir dålig dagen efter :' Hoppas Zackarias slipper bli dålig!!

2013-12-02 » 23:14:08

Ja alltså dålig som i feber, värre än så blir det inte, läs inga fler skräckisar! Eller skräckisar - sluta anfalla Amanda!

2013-12-02 » 23:18:47

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback