Bilbarnstol

Nu börjar zackarias bli för stor för sitt babyskydd. Tror det går att använda i 2 månader till men sen behövs det en ny! Innan jag skaffa barn var det några saker som jag inte visste va så sjukt dyrt!! Barnvagn ok men bilbarnstol som man hela tiden måste byta! Babyskyddet med bas kosta 1500 kr tror jag och trodde att de flesta i nästa stolek eller vad man säger skulle kosta lika med FEL! Billigaste som finns ligger på 1400 kr och den känns inte så säker. När det handlar om bilbarnstol vill jag inte köpa begagnad för man vet aldrig om den har några skador och de känns som att en bilbarnstol ska vara säker och bra. Vill inte heller lägga en förmögenhet för det har vi ju inte råd med precis. Men idag när jag gick in på lekmer så hitta jag en säker och bra för halva priset. Den var desutom + godkänd och fått bra i flera test. Men problemet efter jag bestälde den var att den är ganska stor så frågan är om den ens går in i vår bil!! Jaja allt återstår och att se.
 
1848 kr fattigare...han kan i alla fall ha den i ett par år...
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback