Bio

I morgon ska linus och jag på bio! :D Äntligen lite tid bara han och jag utan en liten som tar all uppmärksamhet :P Vi ska se hunger games, har läst alla böcker och tycker dom är toppen! Har lite ångest över lämna zack hos mormor och morfar men det borde gå bra. Tänkte testa med att gå ut en promenad innan vi åker så vi vet att han inte kommer gråta de där 3 timmarna vi är borta, tror inte de kommer vara nåon fara :D
 
Nästa torsdag ska vi till bvc. Ska bli intressant och se hur mycket han har vuxit. Tror inte han har ökat massor i vikt vi väger honom hemma ibland och då hade han gått upp cirka 600 g på en månad men bvc sa att de de kan plana ut lite nu när han gått över helt till mat. Han börjar smått gå över till 74 nu men är lite för långt fortfarande men viker upp armar och ben. 
 
Igår fick jag bara såna där lycko känslor och kärlek till zack <3 Mammas hjärta!
Tänkte bara smaka lite castor!
Mamma jag är trött vill bara gosa <3
Har du också ett ansikte mamma?
Dom där ögonen och ögonfransarna herre...dom vill mamma ha!
Läsa mumin med pappa!
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback