blogg app

Vad lätt de är att blogga när man har blogg app! Måste inte ha datorn hela tiden. Föresten tror jag att jag är mobil beroende...blir galen på mig själv! Men dagarna blir ganska tråkiga annars. Zack vill att jag ska vara nära men han leker själv. Hej taket! eller så vill han att jag ska agera babygym (alltså dingla med en leksak framför hans ögon) tror jag ska börja stänger av mobilen när han är vaken så jag inte alltid har den i handen! åå får ångest jag bara tänker på det men men så här kan vi ju inte ha det. Har nog fått den mest frustrerade ungen någonsin! Vad han än gör så ger han i från sig små missnöjda läten typ när han fösöker åla eller har en leksak. Det blir inte som han vill och då gnäller han! åå det där gnället är hemskt för mammas tålamod! Längtar tills han blir större och kan förmedla vad han vill i stället och att vi kan leka tillsammans.






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback