Hår

Jag tycker de är så gulligt med barn som har hår. Jag visste att jag troligtivs skulle få ett barn utan barn eftersom ja var typ flint till jag var ett år men hade lite hopp då linus föddes med massa hår. Men det verkar som han har fått mammas hår. De flesta kommenterar på att zackarias är hår lös och då vill jag klippa till dom! Tror han får mina lockar de har redan börjat locka sig när han badar. Senaste tiden har det i alla fall börjat växa så är hoppfull om om liten frisyr vid 1 år ^^ Platt bakhuvud kommer han nog ha hela livet haha dumma förlossninen sa ju att man inte skulle ha kudde för de kunde kvävas sen på bvc och när plattskallen redan fanns sa de att man absolut skulle ha kudde!
 
 
 
Jag får agera lektant :P
 
Söt de är man ändå <3





Lille Z har ju så ljust och härligt hår. Vilket gör sig så himla fint till hans härligt klara gråblå ögon! :)

Svar: Tack :)
Amanda Anshelm

2013-11-26 » 14:01:08

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback